Sitemiz Yapım Aşaması devam etmektedir.

Hazırlanıyoruz En iyi hizmet vermek için.

4. Ayda 1. Sayfaya Oturun

Dün o yazıdan sonra bügün dedim ki  bu işi ilk biryerlerden başlyayım


1. Ay
5 Tane  : pr 3 siteden link (3 Aylık)
5 Tane : pr 3 siteden Tanıtım yazısı (ömür boyu) Özgün yazı bize emanet
1 Video Backlink


2. Ay
3 Tane  :pr 4 siteden link (3 Aylık)
10 Tane blogspot sitesine tanıtım yazısı (2 tane özgün tanıtım yazısı)
2 Video Backlink

3. Ay
2 Tane : pr 5 siteden Link (3 Aylık
10 Tane Blogspot Sitesinden tanıtım yazısı ( 2 tane özgün tanıtım yazısı)
3 Video Backlink

4. Ay
1 Tane : pr 6 siteden link (1 aylık )
10 Tane Blogspot Sitesinden tanıtım yazısı (2 tane özgün tanıtım yazılı)
9 Video Backlink


Her Ay Raporlama


Kazanacaklarınız :
Hedef kelimede en üst sırada yer alma imkanı
Hit artışı
Alexa Düşüş
İndex hızı artacak
Mükemmel Sonuçlar elde edecek.

Sadece : 500 TL
bilgicok@hotmail.com adresinden iletişim
Seo paketini Aldıktan sonra Telefon Hizmetimiz aktifleşecek.

Paylaş :
 

Yorum Gönder

Yorum Gönder..

 
Linkler : Seo | Kocaeli Seo | Uzman Seo
Copyright © 2011. Kocaeli Seo , Uygun Seo, Seo Uzmanı - Tüm Hakları Saklıdır