Sitemiz Yapım Aşaması devam etmektedir.

Hazırlanıyoruz En iyi hizmet vermek için.

Yakında Aktif olacağım

Arkadaşlar işimde en iyi olmak için çok çalışmak gerekir onun içinde çalışıyorum en iyi olduğum zaman başlıyacağım şuanda memurluk sonuçlarımı bekliyorum memur olursam büyük web siteler kurmayı düşünüyorum.

Kocaelispor ve kocaeli haberleri paylaşımı olan bir site düşünüyorum ilk
Sonra özgün bir teknoloji blogu
sonrası Allah ne verdiyse :D
Hafta sonları ilgilenebilecek şekilde ayarlıyacagım hafta içleri içinde paralı eleman tutacağım öğrencileri mesela onlar yazı yazdıkca para verecem çok sayıda kişi çalıştırmayı düşünüyorum.
Paylaş :
 

Yorum Gönder

Yorum Gönder..

 
Linkler : Seo | Kocaeli Seo | Uzman Seo
Copyright © 2011. Kocaeli Seo , Uygun Seo, Seo Uzmanı - Tüm Hakları Saklıdır